torsdag 13 januari 2022

Omstart

Som synes har den här politiska dagboken blivit försummad ett bra tag. De senaste åren har jag gjort mina politiska noteringar främst på min fb-sida facebook.com/birgran. I samband med det nu pågående välfärdsområdesvalet har jag i egenskap av kandidat fyllt i en hel del valkompasser, där man i bakgrundsuppgifterna kan meddela adresser till websidor och konton i sociala medier. Jag har tidigare haft en hemsida, men den lade jag ner efter förra riksdagsvalet. Men då jag nu blev tillfrågad om websidor, kom jag på att jag ju har kvar den här sorgligt försummade bloggen och att det här också är en websida, så jag skrev ut adressen hit. De texter som finns här ger ju i alla fall en bild av mitt politiska arbete under tidigare år. Jag kommer nu occkså att komplettera den här bloggen med några anföranden jag hållit under "coronatiden". När jag tittar tillbaka på mina gamla texter blir jag emellanåt riktigt imponerad av hur fiffigt jag någon gång fått till det. Sånt vill man ju spara, och bloggen är ett praktiskt sätt att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar